Skocz do zawartości
Dzień Dobry Gołdap forum internetowe

admin

Administrators
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Zasady korzystania z ShoutBoxu oraz odwołania od banów Na czacie obowiązuje Regulamin forum. Wszelkiego rodzaju kłótnie, zbędne komentarze czy obrażanie się wzajemne są stanowczo zabronione. Uwagi, prywatne animozje, należy zgłaszać w odpowiednich do tego działach. Surowo zabronione publikowanie treści: niekulturalnych, pornograficznych, naruszających czyjąś prywatność, linków do tematu celem uzyskania szybszej pomocy, obrażających mniejszości narodowe, kulturę, religię - rasistowskich. Zakaz używaniu tagów 'media' w celu wyświetlenia odtwarzacza filmów, muzyki. Pisz zgodnie z zasadami języka polskiego - nie łam nagminnie języka. Istnieje możliwość odwołania się od bana, należy zastosować wzór: Powód zbanowania: Dlaczego chciałbym mieć ponownie dostęp: Uwagi: Odwołać się od bana można w każdej chwili. W razie dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu na PW. Czas oczekiwania na decyzję dot. odwołania może sięgać do 48h od chwili napisania odwołania. Brak zastosowania wzoru, skutkuje odrzuceniem odwołania.
  2. § Zasady korzystania z forum www.ddgoldap.pl: § 1.1 Na forum cenimy wolność słowa każdego użytkownika,lecz wymagane jest szanowanie godności. Zabronione jest obrażanie oraz wyśmiewanie innych użytkowników. Wieczni malkontenci również nie będą tolerowani. § 1.2 Zabronione jest używanie wulgaryzmów oraz rejestrowanie obraźliwych Nicków. § 1.3 Dbamy aby forum utrzymało odpowiedni poziom merytoryczny wypowiedzi, posty nie wnoszące nic do tematu będą przenoszone do kosza. § 1.4 Staramy się aby wypowiedzi były zwięzłe oraz przejrzyste. Wystrzegaj się używania wielkich liter, błędów ortograficznych oraz stylistycznych. § 1.5 Zabronione jest zamieszczenie załączników lub linków do stron zawierających treści pornograficzne oraz wszelkiej maści niebezpiecznych programów. § 1.6 Szanujemy prawa autorskie, nie zamieszczamy żadnych treści bez zgody autora. § 1.7 Osoby odpowiedzialne za forum mają prawo usunięcia lub edycji każdej wypowiedzi na forum. § 1.8 Wszelkie problemy z funkcjonalnością forum, a także z działalnością moderatorów prosimy zgłaszać do administratorów. § 1.9 Zwracamy uwagę na dział w jakim umieszczamy temat. § 2.0 Nie zakładaj wątku o takiej samej treści w więcej niż jednym dziale. § 2.1 Zwracamy uwagę aby nie umieszczać postu pod postem (tzw. Double post) § 2.2 Zabrania się umieszczania obrazków w sygnaturkach. Sygnatura może mieć maksymalnie 4 linie ! § 2.3 Avatary oraz sygnaturki nie mogą zawierać treści niezgodnych z Polskim prawem oraz uważane powszechnie za niemoralne. § 2.4 Łamanie regulaminu będzie skutkowało otrzymaniem ostrzeżenia. Po uzyskaniu 100% ostrzeżeń konto zostanie zablokowane na czas określony. § 2.5 Użytkownik może korzystać tylko z jednego konta. Wszelkie dodatkowe "Multikonta" zostaną permanentnie banowane. § 2.6 Odświeżanie tematu przed upływem 24 godzin od daty napisania własnego postu jest niedozwolone. § 2.7 Na całym forum obowiązuje konieczność wypowiedzi na wysokim poziomie merytorycznym, niedopuszczalne są wypowiedzi na niskim poziomie w stylu "pisać, aby pisać", jak również ironiczne / sarkastyczne posty.
×
×
  • Utwórz nowe...